ViadelaPlata.reismee.nl

Start

Zojuist mijn rugzak ingepakt, en voor de zekerheid even gewogen: 17 kg. Dat valt alleszins mee. Aan de andere kant: dit is het 'leeggewicht', straks tijdens de wandeling komt daar het gewicht van brandstof (gastankjes) en water, heel veel water bij...

Morgen (zaterdag) vertrekt mijn vliegtuig naar Santiago, waar ik in de loop van de middag aankom. De overnachting in het hotel (nog even luxe dus) is al geboekt.

Zondag is een acclimatisatiedag. Het is daar nu zo'n 25 graden, dus hopelijk valt de overgang mee.

Maandagochtend vertrek ik met de bus vanuit Santiagonaar de kust, naar het startpunt van de wandeling: Finisterre. Diezelfde dag nog staat de eerste etappe gepland. Onder de rook van de oude vuurtoren, vanaf het kilometerpaaltje met hettoepasselijke opschrift 0,0km vertrek ik, op weg naar het zuiden, op weg naar Tarifa!

Reacties

Reacties

Merel

René, heel veel plezier tijdens je wandeltocht. Spannend om nu echt te beginnen, waar je zo lang mee bezig bent geweest. Ik volg je!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!